• הבהרה: פורום האח הגדול הוא אתר מעריצים עצמאי ולא רשמי לתוכנית "האח הגדול" ואינו קשור להפקה הרשמית או לערוץ המשדר.

סקר הדחה האח הגדול 2026: כל הבית מועמד - את מי משאירים בשבת?

סקר הדחה

הצביעו בסקר

הצביעו בסקר ההדחה של האח הגדול ובחרו את הדייר או הדיירת שתרצו להשאיר בבית.

הצבעה בסקר
האח הגדול: אלירן דוד ביטון
אלירן דוד ביטון
האח הגדול: גל רובין
גל רובין
האח הגדול: דני קוזו (דניאל קרקוזוב)
דני קוזו (דניאל קרקוזוב)
האח הגדול: טל טיטו
טל טיטו
האח הגדול: נעם טקלה
נעם טקלה
האח הגדול: עומר ציפורי
עומר ציפורי
האח הגדול: קורן חתוכה
קורן חתוכה
האח הגדול: רפאלה טווינה
רפאלה טווינה
האח הגדול: שלי סרבריאניקוב
שלי סרבריאניקוב
מצב הסקר יוצג לאחר השתתפות בסקר וכאשר יצטבר מספיק מידע להצגת מגמה ראשונית.

עוד סקרים של האח הגדול

המשיכו לסקרים נוספים מעונת 2026 לפי סוג הסקר והפעילות בקהילה.

מכורה לאח הגדול

לא זזה מהלייב
סקר הדחה האח הגדול 2026: כל הבית מועמד

אחרי ההדחה של ענבל אלדן, בית האח הגדול נכנס לעוד רגע הכרעה. הגמר כבר באופק, הלחץ בבית עולה, וכל דייר שנשאר יודע שעכשיו כל הדחה יכולה לשנות את תמונת העונה.

הפעם כל הבית מועמד, ולכן השאלה כבר לא מסתכמת רק במי היה בולט בפרק האחרון. זה רגע שבו הקהל צריך להחליט מי עדיין חייב להישאר בתמונה: מי מחזיק סיפור, מי מביא עניין ללייב, מי עבר שינוי בתקופה האחרונה, ומי לדעתכם עוד לא סיים את הדרך שלו בבית.

השאלה שלנו פשוטה: את מי אתם משאירים בבית בהדחה הקרובה של האח הגדול 2026?

הדיירים בסקר:
  • אלירן דוד ביטון
  • גל רובין
  • דני קוזו (דניאל קרקוזוב)
  • טל טיטו
  • נעם טקלה
  • עומר ציפורי
  • קורן חתוכה
  • רפאלה טווינה
  • שלי סרבריאניקוב

הרשימה מוצגת לפי סדר א״ב כדי לשמור על סקר ניטרלי ככל האפשר. הצביעו לדייר או לדיירת שאתם רוצים להשאיר בבית, ואז כתבו בתגובות למה דווקא הם צריכים להמשיך: בגלל דרך אישית, רגע שראיתם בלייב, שינוי שהרגשתם בפרקים האחרונים, או פשוט כי בלעדיהם הבית יהיה פחות מעניין.

הסקר באתר הוא סקר קהילתי של גולשי פורום האח הגדול ואינו הצבעה רשמית של התוכנית.
 
3 חודשים ירדו לחייה של גל רובין יותר ממחצית מדיירי הבית. חבל במשפט אחד הייתי משתיקה אותם קנאה ושנאת חינם ברובם פשוט נסחפו עם הזרם ולא הפסיקו לרדת לחייה. נכון היא לא טלית שכולה תכלת, אבל היא בן אדם. שנאת חינם שנאת חינם ושוב שנאת חינם, גל לא שומרת טינה גם עם היא כועסת , היא שוכחת מהר. בקיצור הלוואי ומישהוא היה אומר לה לשון הרע לא מדבר אליי!
 
3 חודשים ירדו לחייה של גל רובין יותר ממחצית מדיירי הבית. חבל במשפט אחד הייתי משתיקה אותם קנאה ושנאת חינם ברובם פשוט נסחפו עם הזרם ולא הפסיקו לרדת לחייה. נכון היא לא טלית שכולה תכלת, אבל היא בן אדם. שנאת חינם שנאת חינם ושוב שנאת חינם, גל לא שומרת טינה גם עם היא כועסת , היא שוכחת מהר. בקיצור הלוואי ומישהוא היה אומר לה לשון הרע לא מדבר אליי!
מסכימה איתך, הייתה שם סחיפה קבוצתית לא נעימה בכלל. מי בעינייך הכי נסחף נגד גל, ומי דווקא היה יכול לעצור את זה ולא עשה כלום?
 
מסכימה איתך, הייתה שם סחיפה קבוצתית לא נעימה בכלל. מי בעינייך הכי נסחף נגד גל, ומי דווקא היה יכול לעצור את זה ולא עשה כלום?
אתייחס רק לדיירים שנשארו בבית. אלירן כפוי טובה, היה צריך לצאת בין הראשונים, כפי שגל אמרה על אלירן "זקנה רכלנית" אין לו שום ערך מוסף לתרום לבית. 3 חודשים הוא רק מרכל על גל. שומר טינה ולא מוכן לסלוח לה, הודיה פגעה בו הרבה יותר ולהודיה הוא סלח, כי הוא האמין שהודיה יותר חזקה מגל ועכשיו מאוחר לו לסלוח לגל. עומר לצערי נכנס גם לסוג רכילות של בנות, אהבתי את עומר, אבל הוא מתערבב עם כל הרכילות של הבנות והבית ולא שם גבול לצערי ערכו ירד בעיניי.
 
אתייחס רק לדיירים שנשארו בבית. אלירן כפוי טובה, היה צריך לצאת בן הראשונים, כפי שגל אמרה על אלירן "זקנה רכלנית" אין לו שום ערך מוסף לתרום לבית. 3 חודשים הוא רק מרכל על גל. שומר טינה ולא מוכן לסלוח לה, הודיה פגעה בו הרבה יותר ולהודיה הוא סלח, כי הוא האמין שהודיה יותר חזקה מגל ועכשיו מאוחר לו לסלוח לגל. עומר לצערי נכנס גם לסוג רכילות של בנות, אהבתי את עומר, אבל הוא מתערבב עם כל הרכילות של הבנות והבית ולא שם גבול לצערי ערכו ירד בעיניי
בול. זה כבר לא הרגיש כמו ריב רגיל או ביקורת נקודתית על גל, אלא כאילו כל הבית חיכה לה על כל משפט. גם אם היא לפעמים דיברה חד מדי, היה הבדל בין להעיר לה לבין להפוך אותה לשק חבטות. ומה שהכי צרם זה שאצל אלירן זה הרגיש כאילו הוא לא באמת מנסה להבין אותה, אלא רק להישאר תקוע במקום של הכעס. את חושבת שאם מישהו בבית היה עוצר את זה בזמן, גל הייתה יוצאת אחרת בעיני הדיירים?
 
Back
Top